Om foreningen

Foreningen Den Boligsociale Fond blev etableret i 2000 og har pr. 1 januar 2024 skiftet navn til Foreningen UngTrivsel.

Foreningen UngTrivsel arbejder for at forebygge og forbedre forholdene for børn og unge med personlige, psykiske og sociale udfordringer. Det konkrete arbejde med børn og unge sker gennem konkrete tilbud i foreningens to projekter: Center for Trivsel og Udvikling (CTU) på Lolland og Falster hvor der særligt tilbydes terapeutiske forløb, både individuelle og gruppebaseret. Samt UngTilUng (UTU) som er en landsdækkende onlineplatform, hvor der tilbydes online samtale- og gruppeforløb, anonym chat mv.

Medarbejdere

Jannik Dobusz
Jannik Dobusz Bestyrelsesmedlem

Ledige stillinge

Vil du hjælpe unge til at trives og blive bedre rustede til at mestre deres situation? Brænder du for socialt udsatte unge?

Så er stillingen som rådgiver/behandler i Foreningen UngTrivsel’s tilbud CTU – Center for Trivsel og udvikling på Lolland-Falster måske noget for dig?